Nieuwe website lanceringsactie

Het is zover, onze nieuwe website staat online.  De afgelopen maanden is er door ons Marketing team hard gewerkt om ons online platform future-proof te maken. Juist in tijden als deze wordt het online aspect meer en meer belangrijk. Samen met de lanceringen van de nieuwe website hebben we een actie / plan bedacht om een steentje bij te dragen in deze ongewone tijd. De Metalfinish Group schenkt een bedrag aan een van onderstaande doelen, kies het goede doel van uw voorkeur. Eind maart worden de donaties bekend gemaakt.


    KWF Kanker bestrijding

    KWF Kanker bestrijding

    Kanker is complex en heeft een grote impact op het leven van patiënten en hun naasten, en op de maatschappij. KWF wil deze impact terugdringen en zet zich samen met anderen in voor een beter leven met en zonder kanker. Doelstellingen van het KWF zijn:

    1. Kanker voorkomen daar waar we weten dat het kan,

    2. Bevorderen dat álle vormen van kanker beter behandelbaar zijn,

    3. Betere kwaliteit van leven voor (ex-) kankerpatiënten én hun naasten.

    4. Goede zorg voor kankerpatiënten ook in hun laatste levensfase.

    Hartstichting

    De Hartstichting vindt dat iedereen recht heeft op een gezond hart. Een hart dat je de kracht geeft om te groeien, te genieten, lief te hebben, te léven! Helaas is dit niet voor iedereen vanzelfsprekend. Daarom werkt de Hartstichting aan oplossingen om hart- en vaatziekten eerder te herkennen, op te sporen én beter te behandelen. Zo willen we ieders hart zo gezond mogelijk maken, zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit.

    Met de toenemende vergrijzing zijn hart- en vaatziekten een steeds groter probleem. Het verlies aan gezonde levensjaren veroorzaakt door hart- en vaatziekten (de ziektelast) neemt toe door vroegtijdige sterfte en het aantal patiënten dat stijgt naar ruim 1,9 miljoen in 2030.

    Hartstichting

    Make-a-wish Nederland

    Make a wish

    Elke dag horen gemiddeld drie families in Nederland dat hun kind een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte heeft. Make-A-Wish wil álle kinderen tussen 3 en 18 jaar kracht geven voor de toekomst. Dat doen ze door hun allerliefste wens te vervullen. Onderzoek toont aan dat het realiseren van een allerliefste wens ernstig zieke kinderen en hun omgeving weer kracht en vertrouwen geeft, en blijvend impact heeft. Een wensvervulling ontstaat niet vanzelf. Het is een bijzonder traject waar een grote groep mensen maanden mee bezig is en dat van A tot Z maatwerk is. Zo maken zij met elkaar herinneringen die een leven lang mee gaan.

    Voedselbank

    Bijna 1 miljoen mensen in Nederland leven onder de armoedegrens. Bedrijven, instellingen, overheden en particulieren helpen met geld, voedsel en diensten. De voedselbanken doen er alles aan om ook in deze lastige tijd voedsel uit te delen aan mensen die het hard nodig hebben.

    Voedselbank Nederland